Середа, 18.09.2019, 17:00
НВК "Балтська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 - гімназія"
















Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Впровадження демократичного врядування та виховання активної громадянської позиції учнів – важливий елемент реформування української школи.

 

Під таким гаслом 17 травня 2018 року на базі НВК «Балтська ЗОШ І-ІІІ ст. №2-гімназія» в 11-А класі  відбулася виховна година з теми: «Досвід впровадження демократії в школах Європи».

Під час виховної години випускники школи ознайомились із механізмами впровадження освіти для розвитку демократії в європейських країнах; авторитарними та демократичними елементами сучасної української школи,  а також долучилися до дискусії «Плюси та мінуси демократії».

Посібники з ОДГ та ОПЛ

 

В рамках проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» 15 лютого 2018 року в НВК «Балтська ЗОШ І-ІІІ ст. №2-гімназія в 10-А класі пройшов виховний захід з теми: «Конфлікт: Правила дозволяють вирішувати конфлікти».

 

Конфлікт та його розв’язання, як і обізнаність щодо проблем, які стосуються щоденного шкільного життя, є явищами, які виникають постійно. У разі, якщо учні стають активними учасниками у дискусії щодо встановлення правил, вони будуть здатні вирішити проблеми.

В рамках проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні»                     15 лютого 2018 року в НВК «Балтська ЗОШ І-ІІІ ст. №2-гімназія в 10-А класі пройшов виховний захід з теми: «Конфлікт: Правила дозволяють вирішувати конфлікти».

Підчас обговорення конфліктних ситуацій, учні прийшли до висновку, що досвід вирішення конфліктів дуже корисний і в майбутньому обов'язково стане в нагоді учням. Тому немає сенсу берегти батькам своє чадо від подібних ситуацій, важливіше навчити його вирішувати схожі проблеми.

Права і свободи людини і громадянина є однією із найважливіших суспільних цінностей, головним об'єктом більшості конституційно-правових відносин.

В рамках швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» 22 березня 2018 року в 11-А класі була проведена виховна година з теми: «Права та свободи. Для тебе? Для інших?

Вчитель історії та правознавства Настечин С. Д.  розкрив положення Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, а також актуальну для національної правової системи практику Європейського суду з прав людини.

Метою виховної години було підвищення рівня знань кожної особи з питань захисту фундаментальних прав і основоположних свобод.

Відповіда́льність — загальносоціологічна категорія, яка виражає свідоме ставлення особи до вимог суспільної необхідності, обов'язків, соціальних завдань, норм і цінностей. Відповідальність означає усвідомлення суті та значення діяльності, її наслідків для суспільства і соціального розвитку, вчинків особи з погляду інтересів суспільства або певної групи.

19 квітня 2018 року для учнів 9-Б класу проведено позакласний захід з теми: «Відповідальність. Яку відповідальність несуть люди?

Наші вчинки так чи інакше впливають на навколишній світ, тому кожна людина несе особисту відповідальність за свої дії. І вона обмежується не тільки законами, визначеними державою, а й нормами, встановленими етикою суспільної поведінки, правилами Всесвіту.

Один із учнів зазначив; «Я вірю, що зміни починаються з мене, а позитивний розвиток подій — з мого позитивного мислення».

        Поняття “ідентичність” є загально прийнятним для опису особистісної ідентичності, і все це робить людину унікальною. Водночас, соціологи нерідко застосовують поняття для опису соціальної ідентичності, або сукупності групового членства, що характеризує особистість.

11 травня 2018 року в 10-Б класі проведено виховний захід з теми: «Ідентичність. Я у своїй громаді».

Учні звернули увагу, що відкрита та демократична держава тільки тоді зможе функціонувати, якщо її громадяни зможуть вільно та відверто, не втрачаючи власного “я”, виступати перед публікою.

     

Розвиток громадянських компетентностей в Україні.

 Освіта для розвитку демократії в Україні є комплексним напрямом державно-громадської діяльності, спрямованим на реалізацію впродовж життя людини широкого спектра підходів, програм, ініціатив, серед яких основне місце займають Освіта для демократичного громадянства  та Освіта з прав людини. В Україні реалізується низка ініціатив, спрямованих на посилення демократизації українського суспільства, розширення практики демократичного врядування.

        17 листопада 2016 року відбулась педагогічна рада з теми: «Про стан формування  громадянських компетентностей в учнів».

        Розглядались питання підготовки молоді до життя у громадянському демократичному суспільстві, у взаємопов'язаному світі; визнання та прийняття цінностей, що виступають головними, визначальними для даного суспільства.

Розвиток громадянських компетентностей в Україні.

02 грудня 2016 року в НВК «Балтська ЗОШ І – ІІІ ст. №2 – гімназія»  відбувся виховний захід в 9-А класі в рамках міжнародного українсько-швейцарського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні».

Проект «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» здійснюється Цюріхським педагогічним університетом, Інститутом міжнародних освітніх проектів (IPE),  Національною академією державного управління при Президентові України та Одеським інститутом удосконалення вчителів. Головним експертом проекту являється Любов Задорожна, кандидат філософських наук, заступник директора ООІУВ з науково-методичної та навчальної роботи та експертом Оксана Левчишена, завідувач кафедри Одеського ОІУВ, кандидат історичних наук.

Основне завдання виховного заходу - сприяти системним змінам у суспільстві через демократизацію шкільного врядування та активізацію участі молоді в житті школи та місцевої громади через поширення знань з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини (ОДГ/ОПЛ)

Вчитель історії та правознавства Сергій Настечин та учні проводячи виховний захід, акцентували увагу на тому, що школа виступає мікромоделлю суспільства, у якій учень на власному досвіді навчатиметься бути свідомим громадянином держави.

У процесі обговорення кожна група учнів мала можливість виявити сильні та слабкі сторони в роботі вчителя на сучасному етапі впровадження ОДГ/ОПЛ, визначити основні критерії щодо менеджменту та організації уроку з демократичної точки зору, розглянути різні види навчання у викладанні основ прав людини. Учні усвідомлювали суть фідбеку як відгуку на виконану вправу, навчалися робити фідбек на роботу тренера.

          Сучасний світ розвивається: глобалізується, інтегрується, здійснює соціокультурну трансформацію на новий рівень своєї цивілізаційної еволюції. Потужним двигуном цієї світової динаміки та його візитною карткою є інформаційно-комп'ютерна революція - тотальна інформатизація і комп'ютеризація усіх сфер людського існування. Це зовсім нові умови життя людської історії. Розвиток зупинити неможливо, його треба зрозуміти, засвоїти і очолити.

 Сьогодні людина - як фахівець потребує для себе «соціальної захищеності» у ринкових відносинах, коли вона «продає» свої знання і вміння на ринку праці. Таку гарантію може дати їй тільки безперервна освіта як запорука її конкурентоспроможності.

9 лютого 2017 року відбулась педагогічна рада з теми: «Соціально-психологічні аспекти безперервної освіти дорослих в контекстії громадянської освіти».

Розглядались питання про безперервну освіту, що мають надавати всі структури освітнього простору. При безперервній освіті треба подбати про черговість, нерозривність, послідовність, логічність, системність і систематичність, поступову зв'язність між дошкільною, початковою, загальною середньою, спеціальною середньою, вищою, післядипломною освітами.

Динамічні зміни в соціальній, політичній, економічній і духовній сферах українського суспільства, європейський вектор розвитку України висувають нові вимоги як до держави в цілому, так і до кожного громадянина зокрема. Перш за все, йдеться про виховання нового громадянина-патріота як особистості освіченої, високодуховної, яка не лише знає свої права та свободи, але й глибоко усвідомлює свої обов’язки і відповідальність. В Україні реалізується низка ініціатив, спрямованих на посилення демократизації українського суспільства, розширення практики демократичного врядування.

     23 березня 2017 року відбувся виховний захід для учнів 11-х класів з теми: «Досвід впровадження демократії в школах Європи та України».

       Розглядались питання удосконалення процесу співпраці між органами державної влади, системою освіти та громадськістю для створення демократичного середовища у місцевих громадах.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2019
    uCoz