Середа, 18.09.2019, 17:09
НВК "Балтська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 - гімназія"
















Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психологічна служба Балтської гімназії №2

З метою створення умов для повноцінного розвитку та навчання дітей, збереження їх психологічного здоров’я , надання кваліфікованої допомоги з питань взаємовідносин та спілкування з друзями, батьками, вчителями, створена та діє психологічна служба гімназії.

На сьогоднішній день шкільна психологічна служба стала невід’ємною частиною освітнього закладу і реалізую мету підтримки та збереження психологічного здоров’я учнів.

Психологічна служба гімназії ставить перед собою наступні цілі і задачі:

Цілі:

  • Забезпечення психологічного та психічного здоров’я дітей;
  • Забезпечити психолого-педагогічну підтримку учнів, батьків, педагогів;
  • Забезпечити психологічний розвиток учнів.

Задачі:

  • Здійснювати діагностичну та розвивальну діяльність;
  • Здійснювати консультативну діяльність;
  • Брати до уваги та реалізовувати в роботі з дітьми їх можливості та резерви розвитку їх віку;
  • Здійснювати розвиток індивідуальних особливостей дітей;
  • Створювати благодатний для розвитку дитини психологічний клімат;
  • Надавати своєчасноу психологічну допомогу;
  • Здійснювати профілактичну та психодіагностичну діяльность;
  • Надавати психологічну підтримку класним керівникам в роботі з учнями, які потребують додаткової уваги;
  • Нести відповідальність за збереження конфіденційності отриманих даних;
  • Забезпечувати дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представлення їхніх інтересів у різноманітних інстанціях;
  • Здійснювати соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій дітей (обстеження умов проживання і виховання дітей)

Практичний психолог Присяжна Оксана Сергіївна, освіта вища. В 2010-2011 н.р. присвоєна кваліфікація практичний психолог ІІ категорії. 

       Графік роботи практичного психолога на 2015/2016 н.р.

       Понеділок 8.00 – 16.00

       Вівторок 8.00 - 16.00

       Середа 8.00 – 16.00

       Четвер 8.00 – 15.30

       П’ятниця 8.00 – 14.30

      Консультації для батьків

      Понеділок 10.00 – 12.00

       Четвер 13.00 – 15.00

Мета професійної діяльності педагога і психолога в школі єдина.
Це – дитина, умови її повноцінного навчання й розвитку.

 

Кожен освітній заклад, виходячи з своїх потреб та специфіки, вкладає свою ціннісну ідею в модель психологічної діяльності. Для нашої гімназії головна ідеологія психологічної служби – це «супровід» дитини по її життєвому шляху. Це рух разом з нею, поруч із нею, іноді – трохи попереду, якщо треба пояснити можливі шляхи. Ми не можемо змінити внутрішній світ людини без його власної волі, власного бажання, але ми можемо взаємодіяти, пропонуючи різні шляхи вирішення тих або інших завдань чи проблем. Ми організовуємо співробітництво, спрямоване на самопізнання та самовдосконалення людини.

  Гімназійна психологічна служба – це самостійний вид діяльності з власними цілями й цінностями, яка органічно вплітається в навчально-виховну педагогічну систему. За такої організації стає можливим поєднувати цілі педагогічної і психологічної практики і фокусувати їх на головному – на особистості учня. Робота дорослих з супроводу (педагогів, батьків, психолога) спрямована на створення сприятливих соціально-психологічних умов для успішного навчання й розвитку дитини. Але у кожного є і свої специфічні завдання. Роль педагога – орієнтація учня на інтелектуальні й етичні аспекти («кожна людина повинна знати й уміти саме це й мати відповідну поведінку в громадських місцях»). Батьки виконують роль носія певних цінностей – релігійних, етичних, національних, культурних та інших. Завдання практичного психолога – створювати умови для продуктивного руху дитини тими шляхами, які вона усвідомлено вибрала, конструктивно вирішувати неминучі конфлікти, засвоювати методи пізнання, спілкування, пізнаючи себе та інших. Презентація "Готовність дитини до школи: складові успішного навчання"Нами обрано пріоритетні напрями психолого-педагогічного супроводу в 4-х блоках:
1 блок – адаптація першокласників до школи. На першій зустрічі зі школою проходить знайомство усіх учасників навчально-виховного процесу: 6-7 річна дитина, батьки, педагог, психолог. Після 20-ти хвилинного заняття з дитиною дорослі сумісно виробляють спільну стратегію, яка допоможе дитині привходженні в новий для неї шкільний світ. Перші півроку ми проводимо розвиваючі заняття, які орієнтовані на розвиток когнітивної сфери й довільності школярів, а також вирішують соціально-психологічні й особистісні завдання. Ми вважаємо, що такої роботи потребують усі першокласники. Цей цикл роботи плавно перетікає в наступний етап, який спрямований на вирішення труднощів в навчанні, спілкуванні, самопочутті, які виникають в окремих учнів.
2 блок – перехід і адаптація в середній ланці. Організаційно-педагогічне завдання – формування єдиної системи навчальних і дисциплінарних вимог, переорієнтація дітей на нове ставлення до навчальної діяльності. Успішність проходження цього періоду залежить від погодженості дій педагогічного колективу, розуміння й терпимості стосовно проблем п’ятикласників з боку педагогів і батьків.
3 блок – пропаганда здорового способу життя та профілактика адитивної поведінки учнів.
4 блок – психолого-педагогічна функція профорієнтації: виявлення і формування інтересів, нахилів, здібностей школярів, визначення шляхів і умов ефективного професійного самовизначення. Вивчення готовності учнів до зміни соціальної позиції й способу життя
 

Мета професійної діяльності педагога і психолога в школі єдина.

Це – дитина, умови її повноцінного навчання й розвитку. Засоби, методи – різні. Шкільний психолог не повинен сприйматись дітьми як ще один вчитель. Неможливо бути одночасно батьком і психологом стосовно своєї дитини, начальником і чоловіком стосовно своєї дружини, психологом і педагогом стосовно тієї самої дитини. У нашій гімназії, щоб не стати педагогом (безоцінкове відношення), психолог, як мінімум, не веде уроки. Психолого-педагогічний супровід направлений на створення умов для позитивного розвитку відносин дітей і дорослих в освітньому середовищі, психологічний і психічний розвиток дитини з орієнтацією на зону ближнього розвитку.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2019
    uCoz