Середа, 18.09.2019, 17:20
НВК "Балтська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 - гімназія"
















Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

 КОНЦЕПЦІЯ

НВК «Балтська ЗОШ І-ІІІ ст. №2-гімназія»

 

       Освіта XXІ століття – це освіта для людини. Її стрижень – розвиваюча, культуротворча  домінантна, виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, прагне змінити на краще своє життя і життя  своєї країни. XXІ століття – це час переходу до високотехнологічного інформаційного суспільства, у якому якість людського потенціалу, рівень освіченості і культури всього населення набувають вирішального значення для економічного і соціального поступу країни. Інтеграція і глобалізація соціальних, економічних і культурних процесів, які відбуваються у світі, перспективи розвитку української держави на найближчі два десятиліття вимагають глибокого оновлення системи освіти, зумовлюють її випереджувальний характер.

          Школа – це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність нашого навчального закладу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя, гармонізації  і гуманізації відносин між учнями і педагогами, школою і родиною, ґрунтуючись на ідеї самоцінності дитинства, діалогу, усвідомленого вибору  особистого життєвого шляху.

      Початкова школа, зберігаючи наступність із дошкільним періодом дитинства, забезпечує подальше становлення особистості дитини, її інтелектуальний, фізичний, соціальний розвиток. Пріоритетними у початкових класах є загальнонавчальні, розвивальні, виховні оздоровчі функції.

     Основна школа дає базову загальну середню освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки всіх школярів, формує в них готовність до вибору і реалізації форми подальшого одержання освіти і профілю навчання. Починаючи з п’ятого класу  у нас формуються гімназійні класи, допрофільна  підготовка здійснюється  у 8-9 класах для професійної орієнтації учнів.

     Старша школа є останнім етапом одержання  повної загальної середньої освіти, на якому завершується формування цілісної картини світу, оволодіння способами пізнавальної і комунікативної діяльності, уміннями одержувати з різних джерел і переробляти інформацію, застосовувати знання. Вона  функціонує як профільна : фізико – математичний, філологічний та технологічний напрямки.

     Це створює значно кращі умови для диференційованого навчання, врахування індивідуальних особливостей розвитку учнів, які відрізняються перед усім якісним складом своїх здібностей. Тут поглиблено вивчаються окремі предмети, широко використовуються курси за вибором, факультативи.

      Тому завдання нашої школи – гімназії, де працює сучасний високопрофесійний викладач, полягає в практичній реалізації двох взаємозалежних і взаємодіючих педагогічних цінностей : по-перше, навчити вчитися, самостійно оволодівати інформацією, знаннями і,  по-друге, ефективно, оптимально використовувати їх в усіх сферах життєдіяльності.

        Ми підтримуємо здібну й обдаровану дитину, поєднуючи високий інтелектуальний і духовний розвиток, бажання та здатність перебувати в гармонії з собою й природою.

         Входження молодих поколінь у глобалізований, динамічний світ, у відкрите суспільство підносить роль життєвої і соціальної компетентностей учнів. Громадянська освіта, економічне, правове, екологічне виховання сприяють активному життєвому і соціальному самовираженню особистості. Посилилось розвивальне, практичне і виховне спрямування мовно – літературної освіти, формування у процесі вивчення всіх предметів мовної культури особистості.

         Освітня парадигма НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ розглядає орієнтацію на інтереси особистості, адекватні сучасним тенденціям суспільного розвитку та спрямована на становлення компетентності, ерудиції, розвитку творчих начал і культури особистості. Саме це і є характерною відмінністю нової парадигми порівняно з попередньою, де ведучими були знання, уміння, навички та суспільне виховання.

          Основою концепції є повага і довіря до дитини, визнання її унікальності та права на власний вибір. Це наріжний камінь педагогічної системи школи - гімназії. Тому ключовою фігурою в нашому закладі є учень із його інтересами і уподобаннями, його вмінням науково організувати свою працю, в якій багато місця відводиться самостійній роботі.

          З цією метою в нашій школі – гімназії створено таку систему роботи, яка визначає всіх, хто цікавиться різними галузями науки, техніки, мистецтва, допомагає втілити в життя їхні мрії та плани, веде школярів  шляхом пошуку.

           Статутом гімназії та концепцією її розвитку визначено пріоритетні напрямки і завдання навчального закладу :

  • пошук і добір здібних та обдарованих дітей;
  • сприяння духовному становленню особистості учня;
  • створення умов для його самореалізації у різних видах творчої праці;
  • задоволення потреб та інтересів учнів.

     Керуючись цим, наш педагогічний колектив прагне, щоб гімназія стала улюбленим місцем, де учні не лише вчаться, а й живуть повноцінним духовним життям.

            Пошук обдарованих дітей, допомога їм, робота з ними, створення умов для підтримки їхніх здібностей. Робота в цьому напрямку є комплексною: це і єдність педагогічної та психологічної наук, і залучення широкого соціуму батьків, учителів до пошуку та підтримки талановитих дітей, і створення умов, в яких дитина знаходить учителя – помічника.

           Освітній процес у школі-гімназії здійснюється за різними формами : у вигляді уроків, лекцій, лабораторно-практичних та семінарських занять, диспутів, навчально-виробничих екскурсій. Поряд із традиційними формами роботи використовуються інноваційні технології (рейтингова система оцінювання знань і вмінь  учнів, технологія диференційованого та індивідуального підходу до дитини, технологія проектного, критичного, кооперативного навчання та розвивального навчання в початковій ланці освіти,  інші).

  Учителі впроваджують рівневу і профільну диференціації. Удосконалюючи традиційний класичний урок, вони шукають оптимальні форми організації навчально-виховного процесу через проведення нетрадиційних уроків та лекційно-семінарської форми навчання.

  Наш педагогічний колектив обрав собі шлях індивідуально-орієнтованого траєкторії навчання та виховання, сконструював свою  власну модель, яка працює на одночасний розвиток учителя, учня, його батьків. Така модель школи вимагає нового сучасного вчителя, вчителя-дослідника, експериментатора, вчителя-науковця, здатного моделювати гнучкий навчально-виховний процес, що забезпечує успіх, психологічний комфорт, обов’язкове просування вперед кожній дитині.

  Адміністрація школи основною своєю метою в роботі з педагогічними кадрами вважає допомогу вчителю на основі виявлених особистих якостей розвивати свій спосіб навчання. З цією метою в гімназії працюють методологічний та психолого-педагогічний семінари, на яких відпрацьовуються єдині підходи до концептуальних питань, обговорюються авторські програми спецкурсів і курсів за вибором, факультативів, ведеться робота раціонального використання варіативної частини навчального плану, вдосконалення підходів до роботи по відбору здібних і обдарованих дітей.

   Наша школа працює за експериментальною програмою „Школа сприяння здоровю”, мета якої – виховання творчої особистості, яка бере на себе відповідальність за своє фізичне здоровя, спосіб свого життя, повне втілення власного потенціалу, соціальні стосунки і професійне самовизначення. У роботі ми зіткнулися з тим, що сучасні умови життя потребують нових адаптаційних навичок дітей, адже їхнє фізичне і розумове  перенапруження нерідко призводить до нервово-психічних і соматичних розладів. Над цією проблемою працюють усі служби школи, зокрема психологічна та соціологічна.

    Концепція школи здоровя вагомого значення надає формуванню всіх складових аспектів  здоровя: фізичного, психічного, інтелектуального, соціального, розумового, особистісного та духовного.

    У школі розроблені і діють система спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи, програма „Здоровя”, розвинута клубна робота, яка сприяє підвищенню  культури  здоровя учнів.

     Школа–гімназія –це творча лабораторія, в якій апробується педагогічні технології, експериментальні навчальні плани, програми, навчальні та  методичні посібники тощо. Педагогічний та учнівський колективи школи творчо й плідно працюють у напрямку впровадження сучасних технологій, збереження і зміцнення здоровя дітей.

      Отже, гімназія – це навчально - виховний заклад, що передбачає довготривалу, різнобічно спрямовану діяльність учнів у навчальній, художньо – естетичній, спортивній, суспільній, науково - дослідницькій галузях.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2019
    uCoz